• Macius1
    liceum metka.fw
sfera metka.fw
Logo GrupaBury

W dniach 23 i 24 maja klasa ILB pod opieką panów profesorów Roberta Kamińskiego i Bartosza Słodkowskiego pojechała na wycieczkę do Warszawy.

Wystartowaliśmy pociągiem późnym porankiem we wtorek. Po przyjeździe do Warszawy pojechaliśmy do Hotelu „Ibis”, który mieliśmy wcześniej zarezerwowany nocleg, a potem do Hangaru 646, gdzie przez godzinę mogliśmy sobie poskakać na trampolinach.

Po posiłku w Złotych Tarasach wróciliśmy do hotelu, aby przebrać się przed zaplanowanym na wieczór spektaklem teatralnym.
Przedstawienie „Klub Hipochondryków” było znakomite – zabawna fabuła i rewelacyjna gra znanych aktorów Wojciecha Malajkata, Piotra Polka i Zbigniewa Zamachowskiego: można było się i pośmiać i zadumać.

Nazajutrz po smakowitym śniadaniu w hotelu pojechaliśmy do Muzeum Żydów Polskich, gdzie zwiedzaliśmy tamtejszą stałą niezwykle ciekawą  i nowocześnie zaaranżowaną ekspozycję, po czym udaliśmy się na Dworzec Centralny, skąd późnym popołudniem wróciliśmy do Lublina.