• Macius1
sfera metka.fw
Logo GrupaBury

Z życia szkoły

W dniach 29-31 maja 2019 r. uczniowie z klas 5 pojechali na wycieczkę na Jurę Krakowsko-Częstochowską.

Zwiedzaliśmy średniowieczne warownie, zamek Mirów, zamek w Bobolicach, zamek Pieskowa Skała oraz widzieliśmy piękne ruiny zamku w Ogrodzieńcu. Oprócz zamków średniowiecznych, których na Jurze jest aż 12, odwiedziliśmy Ojcowski Park Narodowy, zobaczyliśmy Grotę Łokietka, dolinę Prądnika, skały zwane Bramą Krakowską. Pierwszego dnia zdobyliśmy malowniczą górę Zborów, która ma aż 467 m wysokości n.p.m.. Podziwialiśmy fantastyczne ostańce skalne, które przypominają kształty zwierząt i ludzi. Pojechaliśmy też na Pustynię Błędowską. Nie zabrakło oczywiście zabawy. Klasa 5a zorganizowała dla wszystkich uczestników wycieczki wieczór gier planszowych. Odwiedziliśmy też Park Rozrywki w Ogrodzieńcu. Bawiliśmy się na torze saneczkowym, odkrywaliśmy podstawowe prawa fizyki w Parku Doświadczeń Fizycznych. W Parku Miniatur mogliśmy zobaczyć miejscowe zamki w miniaturze, natomiast w Domu Legend i Strachów mogliśmy posłuchać strasznych historii.

Wycieczka była bardzo ciekawa.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej Galerii.