Strona główna  >  Gimnazjum i Liceum  >  Z życia szkoły  >  Wycieczki klasowe  >  Wiatrakowo wrzesień 2013
Szkoła przetrwania w Wiatrakowie (zobacz zdjęcia)

Początek roku szkolnego i powrót do szkoły po wakacjach nie jest tym co my - uczniowie lubimy najbardziej, ale jeśli jeszcze we wrześniu czeka nas wycieczka to chyba warto wrócić do szkołySmile. Wyruszyliśmy we wtorek 17 września. My - tzn, klasy IIGB i IIGC pod dowództwem sora Marka Goliszka i sorek Joanny Szyszkowskiej i Agaty Łaguny. Niestety pogoda nam nie sprzyjała i Lublin żegnał nas deszczem. Ale nawet taka aura nie mogła nam zepsuć dobrego samopoczucia. Po drodze odwiedziliśmy kuźnię w Wojciechowie, w której rządy sprawuje pan Roman Czerniec. To właśnie dzięki niemu mogliśmy poznać tajniki sztuki kowalstwa - niektórzy awansowali nawet na pomocnika kowala więc fach mają już w rękuSmile. W południe dotarliśmy na miejsce naszego noclegu, gdzie rozlokowaliśmy się w uroczych domkach. Popołudnie i wieczór spędziliśmy na grach i zabawach integracyjnych. Nie zabrakło też "pierogowej uczty" w klubojadalni "Przystanek Korzeniowa" oraz samodzielnie przygotowanej kolacji, której hitem stały się pianki pieczone w ogniuTongue out. Następnego dnia zaczęliśmy śniadaniem w salonie z kominkiem, a później czekała nas błotna przeprawa przez kazimierskie wąwozy do centrum. Pobyt choć krótki sprawił, że niektórzy planują już kolejną wyprawę w to urocze miejsce. A więc do zobaczenia WiatrakowoLaughing

Klasa IIGB i IIGC

Tu znajdziesz zdjęcia z naszego wyjazdu.