Strona główna  >  Gimnazjum i Liceum  >  Z życia szkoły  >  Wycieczki klasowe  >  Mazury 2013
Wycieczka pierwszaków

11.06.2013r. klasy 1GB i 1GC wyruszyły na wycieczkę na Mazury. Wstać musieliśmy o świcie, żeby o 5.45 dzielnie stawić się pod szkołą i czekać na autokar. Gdy wszyscy znaleźli odpowiednie miejsce RUSZYLIŚMY!!! Cel główny - Ełk, a w zasadzie wieś Szeligi niedaleko Ełku, po drodze zaś - góra Grabarka, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku i Biebrzański Park Narodowy. Na miejscu czekały nas komfortowe pokoje w hotelu Selment® (Sekretny element). Po sycącej kolacji poszliśmy zwiedzić najbliższą okolicę oraz nadmiar energii zużyć podczas gry w piłkę nożną i gry BOEING MA PROBLEMY (to tylko dla wtajemniczonychSmile). Dla wytrwałych odbyły się podchody i zamienianie się prawie każdą częścią garderoby (to dla zamaskowania). Na koniec tylko dla mocno wytrzymałych nocna kąpiel w jeziorze. Wymęczeni poszliśmy spać. Następnego dnia śniadanie o 7Frown i ruszyliśmy na podbój Litwy. Odwiedziliśmy karaimską wioskę, nad którą górował ogromny, majestatyczny zamek oraz smakowaliśmy przysmaków kuchni karaimskiej.W Wilnie zobaczyliśmy również śliczne kościoły i cmentarz na Rossie. Jeszcze pyszny obiadek i powrót do Ełku. To był bardzo emocjonujący dzień i po pysznej kolacji położyliśmy się do łóżek. Następnego dnia około godz. 10 część grupy pojechała na basen do Ełku i tam zażywała wodnych rozkoszy, a pozostała część grupy na terenie ośrodka czynnie urawiała sport, grając w siatkówkę, piłkę nożną, ping-ponga i bilard. Po południu pojechaliśmy do Wigierskiego Parku Narodowego, który zwiedziliśmy na "dwóch kółkach". Dojechaliśmy do byłego klasztoru Kamedułów położonego nad jeziorem Wigry, gdzie z wieży widokowej mogliśmy podziwiać piękne okoliczne krajobrazy. Wieczorem, przy ognisku moglismy pośpiewać szanty i pograć w kalambury. Cóż...wszystko co dobre szybko się kończy. Kolejnego dnia wstaliśmy i od razu w drogę. Zatrzymaliśmy się w paru ciekawych miejscach np. Mazurolandii i Wilczym Szańcu. Do Lublina wróciliśmy w nocy z soboty na niedzielę około 1.30Smile