Strona główna  >  Gimnazjum i Liceum  >  Z życia szkoły  >  Wycieczki klasowe  >  Kraków listopad 2011
Artystyczna wyprawa do Krakowa
W dniach 20-21 listopada klasa 1b i 1a wraz z Sorem Sielanko udała się na wycieczkę do teatru w Krakowie na spektakl „Sztuka kochania. Sceny dla dorosłych”. O 6 rano stawiliśmy się na dworcu PKP w Lublinie. Po ponad 5 godzinach podróży dojechaliśmy na miejce, zostawiliśmy w hotelu bagaże i udaliśmy się na lekcje muzealną w Muzeum Czartoryskich. Tematem były motywy biblijne i mitologiczne w kolejnych okresach sztuki. Pani przewodnik w ciekawy sposób przedstawiła nam wiele interesujących informacji. Następnie mieliśmy trochę czasu wolnego, a więc w mniejszych grupkach poszliśmy coś zjeść. Około godziny 16:30 wróciliśmy do hotelu, aby przyszykowac się do wyjścia. Po krótkim spacerze przed godziną 19 dotarliśmy do Teatru Stu i gdy tylko zadzwonił dzwonek zajęliśmy swoje miejsca oczekując z niecierpliwością na rozpoczęcie spektaklu. Już od pierwszych minut na twarzach odbiorców pojawiał się uśmiech, a teksty aktorów doprowadzały wielu do łezJ. Po zakończeniu spektaklu bardzo zadowoleni wróciliśmy do hotelu by wspólnie omówić przedstawienie. Następnego dnia rano zjedliśmy śniadanie, a później udaliśmy się na Wawel. Ostatnim punktem wycieczki była wystawa pt. „Polowanie na awangardę.Zakazana sztuka w Trzeciej Rzeszy” znajdująca się w Międzynarodowym Centrum Kultury.  Po południu niestety opuściliśmy Kraków, a około 21 przyjechaliśmy do Lublina. Czekamy już na następną teatralną podróż.